فودپرس - نمایشگاه سالانه هنرهای تجسمی ورسوس با نمایش هنرمندان زیر 30 سال و با حمایت مجتمع صنعتی سن ایچ در محل خانه هنرمندان آغاز به کار کرد.

به گزارش فود پرس، فردین عالی زاد رییس هیات مدیره شرکت عالی فرد (سن ایچ) در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: شرکت سن ایچ حمایت مالی از ورسوس را بر عهده گرفته است  بیرا معتقدیم جوانان ما استعدادهای خیلی زیادی دارند و بایداین استعدادها را رشد داد.
وی در خصوص برگزاری مسابقه و نمایشگاه ورسوس گفت: حدود 2900اثر از سوی جوانان ایرانی به دبیرخانه رسید که حدود 100 اثر منتخب اولیه شد که پنج داور آنها را انتخاب کردند و در نهایت سه نفر برگزیده را سه داور اصلی برگزیده و معرفی کردند.
شخصیت برترسال 91 صنعت غذا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه آثار توسط داوران قیمت گذاری شده است و کل مبلغ فروش را به هنرمندان می دهیم.
وی گفت: ما هر آثاری که در این نمایشگاه فروش نرود را می خریم.
عالی زاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در نظر است تا  در زمینه های دیگر هنرهای تجسمی نیز سایر برندهایمان را اسپانسر کنیم. ما به اندازه کافی در مارکت و تجارت بازرگانی هستیم و احتیاج به رشد در این زمینه نداریم و عقیده داریم باید از استعدادهای جوانان و هنرمندان ایرانی حمایت کنیم تا استعدادهای این بخش از مردمان کشورمان نیز شکوفا شود.
کد خبر حمایت تمام قد سن ایچ از هنرمندان جوان هنرهای تجسمی ورسوس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =